Middag på nya Amarillo

Ikväll blev det mat på Amarillo. Imorse såg det ut som om vi inte skulle kunna fara ut och äta ikväll då Johnny var hemma från jobbet pga sjuk rygg och nacke, men som tur blev det bättre under dagen. Lite massage fick han också. Det var första gången jag besökte nya Amarillo och jag blev positivt överraskad. Det är dock fortfarande på fel ställe, Amarillo ska vara i Rewell Center, punkt slut.
 
 
Varför man valt att dekorera stället med en massa döskallar förstod jag inte, kanske det ska vara lite häftigt. Nåja, alla har sin smak. Annars såg det riktigt fint ut där inne. Maten var förstås också god, som alltid. Jag tog Garlic Chicken och Johnny Amarillo Big Burger. Mätta och belåtna blev vi! Efteråt blev det en sväng till butiken, eller butikerna. Blev att fara på jakt efter en ingrediens till nyårsmaten. På fjärde stället hittade vi det vi skulle ha.
 
Nu blir det filmdags, har spelat in en hel hög med filmer under julen så nu gäller det att se igenom dem alla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0