Högt vatten på Lillö

Dagen före julafton var vi ju en sväng till Lillö. Det hade redan börjat bli mörkt, men vi ville ändå se hur högt vatten det var. Riktigt passligt för att ta sig en simtur var det, men temperaturen var nog inte lika passlig så det blev inget dopp denna gång. 
 
 
Igår var jag så trött att jag somnade i soffan klockan tio, där skulle jag ha kunnat sova hela natten, men flyttade nog mig till sängen efter nån timme. Nu ska jag bara sitta och titta på tv tills det är dags för jobb igen. Ser framemot den lediga nyårshelgen, har mest känt mig stressad och trött denna julhelg. 
 
Önskar er alla en fin annandag jul.
 

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Oj, så vackert!

2017-12-26 @ 10:36:56
URL: http://angelicawahlin.se/
Postat av: inger jäderberg

Så duktig Jonny är att snickra, så fin apa.

Svar: Ja visst är han!
Caroline

2017-12-27 @ 20:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0