Miljoonakirppis i Tuuri

Det räckte inte med loppis igår. Idag styrde vi kosan mot Tuuri och Miljoonakirppis. Skulle det ha varit finare väder så skulle vi nog ha farit till Lillö istället, men de hade ju lovat regn så for till Tuuri istället. Loppis ordnades på en grusplan invid butiken. Där var många försäljare på plats, dock inte i närheten av så många som på Juthbacka. Priserna var dock lägre än igår. 
 
 
Det kom några små droppar regn medan vi gick omkring bland loppisborden, men det störde inte desto mera. Några små fynd gjorde jag nog, bättre fynd än igår! Jag är nöjd. Efteråt blev det en shoppingrunda inne i det stora varuhuset. De hade ändrat om sedan förra gången vi var hit så lite råddigt kändes det.
 
 
Vips hade det gått 3-4 timmar och handelskärran var nästan full. Nöjda och glada kunde vi åka hem i regnet igen. Vad jag köpte på loppis få ni se en annan dag. Imorgon blir det jobb 8-17 för mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0