Värsta vintervädret

Ja, nu har vi vinter igen. Får se hur länge. Det är blåser som bara den och snöar där ute just nu, riktigt vinterväder. Usch då! Tur att jag inte behöver gå ut mera idag. Slutade jobbet kl.9. Sen blev det gymmet i 1,5 timme. Har försökt att gymma 3-4 gånger per vecka nu i några veckor, och än så länge har det gått bra. Alltid då jag tycker jag har kommit igång ordentligt brukar jag bli sjuk, så hoppas jag slipper både förkylning och spysjuka. Idag var jag dessutom på stretchning en halvtimme, det var välbehövligt. Borde nog gå på det oftare, är så dålig på att ta mig tid för att stretcha. 
 
Då jag kom hem såg det ut så här på gården, nu är det nog mycket vitare på marken. Suck, jag som har lagt undan snöskottan, måste jag ta fram den nu igen, hoppas inte.
 
 
Molly såg först skeptisk ut då jag frågade om hon ville gå ut. Sen gick hon nog ut och var ute någon timme. Det är bra med stora uthus. Då hon kom in kom hon nämligen därifrån, så någon nöd hade det inte gått på henne. Varför stå ute i snön då man kan vara ute men ändå inne.
 
 
Nu har jag sett på några avsnitt av Ex on the beach Sverige, kan hända jag ser något avsnitt till. Kan med gott samvete göra vad jag vill och bara ta det lugnt. Maten är färdig, kokade korvsoppa igår så det skulle räcka två dagar. Tvättmaskinen snurrar och torktumlaren likaså. Så mycket mera tror jag inte jag ska göra idag. Möjligtvis spela lite Simcity, hehe. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0