Här var det påskpyntat

Igår blev det en intensiv förmiddag. Städade, bakade blåbärspaj och bröd samt svängde ihop en broilersallad. Vid lunchtid kom Johanna hit. Vi åt och pratade och åt lite mera. Blev en riktigt trevlig eftermiddag. Tack för tulpanbuketten!
 
 
Före besöket hann jag påskpynta lite också. Bäst att ta fram pyntet så det nu helst får vara framme några dagar. Påsken är ju så kort. 
 
 
Inatt har jag jobbat. Då jag slutade imorse åkte jag till gymmet. Sedan blev det lunchdate med Johnny. Nu är jag hemma och tar det lugnt några timmar innan jag åker på nattjobb igen. Sedan väntar en nästan helt ledig påsk, jobbar bara måndagen, ska bli skönt! Har dock på känn att vi knappt kommer att vara hemma, men vad gör nu det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0