Dagens muffins

Då var muffinsen klara! Sådär lagom till fredagsmyset. Nå nej, inte riktigt. Ska spara dem till morgondagens kaffebjudning. 
 
 
Idag blev det faktiskt ingen loppisrunda, fastän det är fredag. Men förmiddagsjumppan kunde jag ju inte missa. Sedan gick jag omkring på Prisma i säkert 1,5 timme, vet inte vart tiden for iväg. Jag kom ändå bara ut med en massa mat. 
 
 
Nu ska vi snart åka iväg till stan. Ska bjuda Johnny på födelsedagsmiddag. Tänkte vi skulle testa Fondis denna gång. Hoppas de har bra mat där! Vi är ju så vana med Amarillo och Pancho Villa, så hoppas verkligen vi inte behöver bli besvikna. Jag är sugen på en god köttbit, inget griskött utan en riktig bit oxkött ska det vara. Vi får se vad vi hittar på menyn. 
 
Hoppas ni får en bra start på helgen allihopa! Vi ses väl på mässan i Botniahallen imorgon?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0