Äntligen fredag och solen skiner

Äntligen fredag! Är så skönt med en ledig fredagskväll. Blev det vanliga programmet efter nattjobbet. Gym, butiken och loppis. Hittade bl.a. ett kuddöverdrag och en tröja på loppis för sammanlagt 3,50€. Provade nog lite andra kläder också, men de satt inte så bra så de lämnade kvar på loppisen.
 
 
Nu har jag tänkt laga lite tortillas, fredagen till ära. Måste bara söka fram receptet först. Senast jag lagade tortillas använde jag ett recept jag inte använt förut. Då rann allting nästan ut ur brödet så nu ska jag nog laga enligt receptet jag brukar laga. Inga rinnande tortillas idag! Solen den skiner och humöret är på topp, det blir nog en bra helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0