En lysande gren

Vi tog ju hem en gren från Stortjärobådan för en tid sedan. Först låg den en tid där ute, sen innanför dörren. Nu äntligen har jag kommit mig för att göra något av den. Det var inte lätt att hitta den rätta platsen, men nu tror jag jag gjort det. Måste dock ta ner garnvindan som hängde från taket där ovanför, skulle inte ha passat med båda där i hörnet. Måste hitta ett nytt hörn till garnvindan. Jag gick fram och tillbaka med grenen, placerade den i x-antal byttor, men det passade inte. Efter några timmars funderande hittade jag äntligen rätt plats för den. 
 
 
Hoppas inte det här blir katternas nya klätterträd. Det står nämligen inte så stadigt som kan kan tro. Håller tummarna för att de kan uppföra sig och förstå att det inte är något bra träd att vässa klorna på. 
 
Nu kom jag just hem från nattjobb. Var en sväng till gymmet också. Nu ska jag ta det lugnt några timmar, se på någon serie. Sedan får vi se vad vi hittar på ikväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0