En glimt av solen

Tänk vad solen kan vara eftertraktad så här års! Ja när vill man inte ha sol föresten? Det är nu då det blir allt mörkare om dagarna som man uppskattar de få stunderna av sol. Jag tror inte jag är ensam om att njuta av solens värmande strålar, Whiskas njuter nog lika mycket hon också.
 
 
Den här veckan har jag spenderat många dagar inomhus pga förkylning, men har försökt göra det bästa av situationen ändå. Man kan ju njuta av solen inne också. Några minuter på trappan i solskenet njöt jag också av. Ta vara på de små stunderna. En glimt av solen gör i alla fall mig på bättre humör.
 
Idag kände jag mig dock bättre och kunde åka på jobb. Har varit välbehövligt att få vila i flera dagar. Känns som om förkylningen har gjort sitt nu, men det tar väl säkert flera veckor innan den är helt borta. Snart är det helg igen, en helg som jag väntat länge på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0