17.10 - genom åren

Ifjol den här dagen åkte vi över på en kryssning till Umeå. Den dagen glömmer jag aldrig. Båten var proppfull, jag var jätte förkyld (vet inte när jag senast varit så förkyld). Dagen var ett enda stressmoment. Visst jag fick besöka ett loppis och visst vi handlade det ena och det andra. Blev dock bara för få timmar iland. Men som sagt, det blev en oförglömlig dag.
 
 
17.10 2014 busade jag med Whiskas på gården.
 
 
17.10.2013 kom första snön. Låt det ännu ta några veckor innan den är här i år.
 
 
Samma dag ett år tidigare, alltså 2012. Hade vi lite mysbelysning i vardagsrummet. Såg lite annorlunda ut då. Det där hörnet ändrar visst utseende ganska ofta.
 
 
2011 hade vi tydligen skidutställning i gäststugan och så lackade vi några takbjälkar.
 
 
Åren går. Det är ju tur att vi inte gör samma sak varje dag, fastän det ibland känns lite så. Känns ju nästan som igår då vi lackade takbjälkarna på övrevåningen, men då jag ser på årtalet är det ju hela fem år sedan!
 
I år kommer denna dag knappast att gå till historien som den mest händelserika dagen. Först blir det morgontur och sedan gymmet. 
 
Hoppas ni alla får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0