Min lillajulspresent

Har glömt bort att visa vad jag fick i lillajulspresent. Jag fick nämligen de här:
 
 
Var själv med då Johnny köpte glasbollarna, funderade nog att det kunde vara någon julklapp som var pågång. Blev riktigt fint med fågeln och ugglan inut, och någon "fake" grankvist. Trodde det var äkta grankvistar, men icke. Ganska skönt egentligen så slipper man byta ut dem då de börjar barra.
 
Ännu har vi inte kommit på var vi ska hänga dem, antingen i något fönster eller i något hörn, vi får se.
 
Idag samt imorgon blir det "åka fram och tillbaka dagar". Har personalmöte idag på förmiddagen, sedan ska jag tillbaka till klockan nio ikväll för att jobba natt. Slutar nio imorgon bitti, sedan blir det frissan. Sedan ska jag åter igen köra tillbaka till jobbet för julmiddag i två timmar på kvällen. Det är ju tur att det går relativt snabbt att köra till jobbet ändå, men att köra i mörker är inte min favoritsysselsättning. 
 
Åh, snart är det helg igen, en helt ledig helg dessutom. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0