Glöggmuggar

Jag gjorde inte så många fynd på loppis, varken i Björneborg eller i Åbo. I Björneborg köpte jag två toppar, dock utan att prova dem före så jag är ännu inte helt säker på om de passar mig eller inte. Får se. De var dock inte dyra så är knappast svåra att sälja vidare. Det bästa fyndet gjorde jag nog i Åbo. Hittade två disney glöggmuggar, som ingår i julservisen vi samlar på. Har inga muggar från förr, så nu har vi en början. Vill ju nog ha fler än två, men nu har vi ju varsin åtminstone. Hoppas jag hittar fler någon annan gång. Det är ju lite det som är charmen med att samla på saker och ting, vill ju inte köpa allt på en gång. Dessutom skulle jag inte ha råd, hehe. Dessa var dock på 50 % så fick dem för 5 euro styck. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0