Äntligen ett loppisbord

Igår fick jag äntligen samtalet om ett ledigt loppisbord. Denna gång tänker jag föra sakerna till nyöppnade Comboliina. Hade ju tänkt föra saker till Ewa och Adam just före de stängde, men det var ju tur att jag inte gjorde det. Loppiset är på ett bra ställe, bara att fortsätta en bit fram efter omfartsvägen oberoende om jag kommer hemifrån, från jobbet eller gymmet. Helt enkelt perfekt, inga stora omvägar för att ta sig dit. Combo är ju nog också bra, men jobbigt att köra där via hela tiden om jag har ett bord där. Lättare och närmare med Comboliina. 
 
Började redan igår med att plocka fram nästan alla saker som ska säljas. Ska ännu plocka fram lite mera saker, se vad som kan tänkas gå åt just nu, det är ju knappast läge att sälja shorts, men en och annan klänning eller tunika blir det nog. En hel del porslin och tallrikar finns också i loppishögen. Helt enkelt lite allt möjligt. 
 
 
Nu måste jag bara åka där via efter prislappar. Det känns lite onödigt, men på samma gång får jag ju se var mitt bord finns. Det är både och med prislapparna med streckkod som man klistrar på. Bäst skulle det ju vara om man kunde printa ut lapparna hemma, men då skulle man förstås inte få något lim på dem. 
 
På samma gång som jag åker via loppiset far jag nog via gymmet också, blev inget gym igår. Var så slut efter gårdagens arbetsdag så jag orkade inte fara. Har natt inatt, sedan ledigt resten av veckan. Känner att det behövs lite ledigt just nu. Hela helgen är redan ganska fullbokad, det blir bio och farsdagsfirande x 2. Har på känn att vi bara kommer att äta hela helgen, men det har jag i och för sig inget emot.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0