Mitt i veckan

Igår pysslade jag och på här hemma. Såg på lite Paradise Hotell, gick en runda runt gården, tvättade kläder och bakade några muffins. Ute envisades det med att vara grått och regnigt. 
 
 
Idag blev det ett gympass efter nattjobbet. Får se vad jag hittar på att göra ikväll, beror väl på vädret. Just nu skiner solen mellan molnen så hoppas det klarnar upp. Terrassen skulle vi vilja få inoljad så snart som möjligt, men då måste den nog ha torkat någon dag, oljan är redan inköpt, så vi väntar bara på passligt väder. Farstu trappan borde nog oljas in den också. 
 
Nu ska jag nog kasta upp benen i soffan och se på någon bra serie, känns i benen att jag redan gått över 13000 steg idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0