Äntligen ett loppisbord

Jag har väntat på ett loppisbord på Combo i lite över en månad. Igår på eftermiddagen ringde de och bjöd ut ett bord, från och med söndag. Var så illa tvungen att tacka ja till bordet då jag väntat och väntat på att få ett bord, men tajmingen var lite dålig. Jobbade kväll igår och har jobbat till klockan fyra idag. Men hann faktiskt prissätta lite igår kväll. Idag efter jobbet var jag dit med lite saker samt hämtade ut mera prislappar. Vet ju vad jag ska göra resten av kvällen nu då...Nå ja, regnet öser ju ner där ute så har nog inte så mycket annat att göra heller. Sist och slutligen är det ganska roligt att prissätta. 
 
 
Någon bra film ska vi säkert också hinna med att se ikväll. Riktigt skönt att ha en ledig lördagskväll. Någon hockey ser vi inte på här i huset, ej heller någon Stafettkarneval. Hittar vi ingen film att se på så blir det säkert ett avsnitt av Cirkus Magaluf, har några avsnitt att se innan vi kommer ikapp. 
 
Hoppas ni har en fin lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0