Takdropp, vårsol och snö som smälter

Vilket vårväder vi har idag. Visade hela 9 grader utomhus då jag körde hem från jobbet. Passade på att njuta lite av solen nu på eftermiddagen. Tog ut en stol och satte mig ner och läste en stund. Blev dock ingen lång stund då solen försvann bakom ett träd. På andra sidan huset blåste det och var kallt, så där ville man inte sitta. 
 
 
Båda katterna var också med. Molly höll sig en bit på avstånd medan Whiskas också ville läsa. Dessutom ville hon vässa sina klor på mina byxor, men det tyckte inte jag var någon bra idé. Efter en stund gick vi in allihopa. Whiskas och jag fortsatte vår läsestund på vinden.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Åh, vilka mysiga bilder!!

Svar: Tack! :)
Caroline

2016-03-16 @ 15:57:23
URL: http://lyckoruset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0