Påskkalas

Igår blev vi bjudna på kaffe och dopp hos Ulli. Hon och William hade påskpyntat så fint i hela huset. 
 
 
Ronja hade mycket att berätta.
 
 
Vi fick alla varsin påskhälsning av William.
 
 
Efter en omgång Donkey Kong (det var länge sedan) och ett glas limsa och en tårtbit var det dags att tacka för oss. Påsk kaninen på trappan vinkade hej då.
 
 
Efter en natt på jobbet och lite sömn är jag minst sagt TRÖTT idag, men så blir det då man går och sova för sent, hehe. Tänkte nog gå sova då jag kom hem, men konstaterade att det är bäst jag börjar göra något medan jag är igång. Blir ju bara trött av att vila. Så nu ska här städas och fixas. Ikväll får vi matgäster och så blir det påskbrasa i byn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0