Påskgott och mera blommor

Påskförberedelserna är i full gång. Igår kväll inleddes påskfirandet med pasha som Johnny gjort. Var faktiskt riktigt gott fastän jag inte brukar vara så förtjust i just den efterrätten. 
 
 
Vi var inte ensamma i matbutiken idag kan jag säga, trodde faktiskt inte det skulle vara så mycket folk där. Men har de flesta andra butiker stängt så samlas väl alla vid den butiken som har öppet. Förutom mat måste jag också handla hem lite fler påskblommor, de jag planterade tidigare har ju nästan blommat ut.
 
 
Nu har vi just ätit och snart är det dags att susa iväg till Västervik för att fira min syster Ulli som fyllde år för en tid sedan. Sedan kallar jobbet för mig. 
 
Ha en fortsatt trevlig långfredag!
 

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Glad påsk! Handlade igår och det var galet mycket folk

Svar: Tack det samma! Jovisst var det mycket folk i farten :).
Caroline

2016-03-25 @ 13:41:17
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0