Fjädrar vid vägen

Skärtorsdagen börjar gå mot sitt slut. Var det idag man skulle flyga till Blåkulla? Nåja jag hinner väl med det ännu, hehe. Min påskledighet har inte börjat riktigt ännu, har natt imorgon, men sedan får jag vara ledig två dagar.
 
Igår påskpyntade jag lite ute vid vägen. Nu då jag ser bilderna skulle jag nog ha kunnat sätta dit fler fjädrar, men nu är det som det är. Det blir nog påsk ändå.
 
 
Imorgon tänker vi faktiskt fara och handla, fast det är långfredag. Hade ingen lust att fara och handla idag efter jobbet, dessutom skulle vi till gymmet också så klockan skulle ha blivit så mycket innan vi skulle ha fått någon mat i oss. Dessutom är det inte lyckat att fara till matbutiken då man är vrålhungrig och nästan svimmar av hunger. Blev positivt överraskad då jag såg att butiken är öppen imorgon, passar oss riktigt bra. Tycker det är bra då de förlängt öppethållningstiderna. Slutar jag nio en kväll kan jag hur bra som helst fara och handla då butiken stänger tio. 
 
Hoppas er påsk har börjat bra! Passa på och njut av ledigheten ni som får vara lediga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0