Ett par svarta och ett par bruna

Det är ju inte så ofta jag hittar passliga skor, men då fodret och sulan i de skor jag använt dagligen en längre tid började ge vika så ansåg jag att det var dags att söka nya. Dessutom var de gamla hala som bara den då de i princip inte hade några krusor kvar undertill. Döm om min förvåning då jag hittade hela TVÅ PAR skor i Stockholm. Att det var rea på rea priset gjorde ju saken bara bättre. Skulle aldrig köpa ett par skor för 100 euro, så ca 20 euro per styck passade mig mycket bättre. Är så nöjd med min nya skor.
 
 
De här svarta blev genast en ny favorit. Började använda dem i princip genast jag köpte dem (därför är de lite smutsiga). De gamla ligger i en roskis på Åhlens.
 
 
De här bruna är också riktigt snygga. Dessutom är de lite fodrade. Tror dock jag inviger dem först nästa vinter. Har länge sökt efter ett par liknande kängor men inte hittat några. Kunde inte tro mina ögon då jag äntligen hittade ett par.
 
Snart gäller det att söka efter passliga sommarskor. Får nästan lite ångest bara vid tanken på att jag måste köpa nya i år igen. Jag går helt enkelt ut ett par per sommar, ingen skillnad om de är dyra eller billiga. Såg nog ett par på båten, men det blev inget köp (tyckte de var dyra). Nåja, ännu är det inte ballerina väder där ute, så får gå i mina nya skor ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0