Äntligen semester!

Dagen är kommen, nu har jag äntligen semester! Först den femtonde ska jag på jobb igen, nattjobb dessutom. Ser framemot lediga dagar. For och handlade direkt efter jobbet, bäst att passa på före det är fullt med folk i butiken. Sedan blev det gymmet, 5 kilometer på löpbandet samt RPV och Body. SVETTIGT kan jag säga. Känns som om jag inte behöver göra så mycket mera idag, middagen är dessutom redan färdig, blir kycklingpaj från igår. Möjligtvis kanske jag lagar någon efterrätt, får se. 
 
 
Säkert blir det en värmande brasa ikväll. Molly tycker om att ligga på fårskinnet framför brasan och värma sig. Antikrundan står också på programmet ikväll, sedan blir det säkert någon film eller serie. Skönt med fredag och semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0