Blommor och blad och nu har jag SEMESTER

Mitt objektiv krånglar ju fortfarande (måste köpa ett nytt eller ny kamera i något skede), men några blommor lyckades jag ändå fånga på bild då jag gick runt gården. Speciellt närbilder är svåra att ta då det inte går så bra att fokusera. Nästan så att jag hellre fotar med telefonen, haha.
 
 
Det ena äppelträdet blommar så fint.
 
 
Syrenhäcken har också några få blommor som snart slår ut (om vi inte hinner klippa häcken före).
 
 
Nedanför häcken blommar det i blått.
 
 
Maskrosorna börjar snart ha gjort sitt. De är ju nästan finare då de blommat ut.
 
 
Med dessa bilder får jag önska er alla en trevlig helg! Nu börjar min 5 veckor långa SEMESTER
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0