Hemma igen och sista semesterdagen

Igår kväll kom vi hem från vår 11 dagars campingresa. Var en riktigt bra resa, men det tar förstås en stund innan man har smält allt. Idag är det dessutom min sista semesterdag, känns lite både och. Kunde nog ha varit ledig minst en månad till (eller hela sommaren), men man måste ju tjäna lite pengar där emellan också, hehe. Börjar med att jobba kväll imorgon, morgontur på lördag samt natt söndag till måndag. Sedan har jag bara natt torsdag till fredag kommande vecka så kan nästan säga att jag är ledig hela den veckan. Skönt med lite mjukstart!
 
Min sista semesterdag ser ut att bli regnig, men det gör ingenting. Har en hel del att packa upp och reda upp. Tvätta och tvätta lite till. Ska gå igenom alla 1000 foton jag tog under resan också, vilket tar en stund. Sedan kommer en reseberättelse, som vanligt. Är ju roligt att kunna titta tillbaka i arkivet och läsa och minnas resor vi gjort. 
 
Bl.a. här har vi varit på vår resa:
 
 
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0