Fyndlådan

Jag köpte ju en fyndlåda på auktionen i Sverige. Johnny blev inte lika glad som jag, ännu mera saker att få rum med i bilen. Men jag gick med på att vi lämnade en del småsaker kvar vid vägkanten, bl.a. en gardinstång. Hoppas någon annan blev glad över sakerna, om nu någon vågade ta dem. 
 
 
Säkert var det någon som tittade in en extra gång i bilen på campingen då det stack upp en ljusstake där mitt bland all campingutrustning och kläder. Man kan ju bara undra vad de tänkte. Det var ju dock inte ljusstaken jag ville ha, utan kräftlyktorna. De är inga antika, snarare nya, men jag tycker de är så fina, dessutom fick jag ju en hel del annat på köpet också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0