En svettig loppisrunda

Här i veckan blev det en tur till Combo loppisen. Alltså usch vad varmt de har där inne, ingen luft alls! Jag hade på mig en kort ärmlös klänning och svetten bara rann, började faktiskt droppa svett ner på fötterna. Kanske de borde investera i luftkonditionering?! Nåja, jag hittade ändå några saker som fick följa med mig hem. Två par shorts, en klänning och några tidningar. Helt okej loppisrunda.
 
 
Annars tycker jag det är sällan jag verkligen fyndar på loppis nu mera. Oftast blir det kläder. Förr hittade jag ju porslin hela tiden. Kanske lika bra ändå, skåparna är ju överfulla av porslin, men ibland skulle jag ju vilja hitta något litet. Snart är det inte många veckor kvar till årets höjdpunkt, Juthbacka marknaden. Åh som jag väntar! Fastän det är ganska dyrt där så är det något speciellt att bara vandra där och se på alla fina saker. Något jag helt enkelt inte kan missa. Så boka in 19-20.8 om du inte redan gjort det, så träffas vi kanske i Nykarleby bland alla andra samlare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0