Nyaste loppisen i stan

Idag var det öppning av ett nytt loppis i stan, elo loppis på Storalånggatan 42 i Vasa. Såklart var jag på plats redan då de öppnade. Trodde det skulle vara mera folk där. En hel del lediga bord fanns där ännu, så du hinner nog boka ett bord om du vill. 
 
 
Så värst imponerad blev jag inte, men vem vet, det kanske blir ett bra loppis ändå. Det var förstås de många tomma borden som gjorde att helhetsintrycket inte blev det bästa. Dessutom finns det inga lediga parkeringsplatser. I alla fall inte om man vill parkera nära. 
 
 
Ett bord kostar normalt 25 € om du vill sälja på de bästa platserna. Fram till igår hade de ett öppningserbjudande då du fick två veckor för 16€/vecka. 25 euro är ganska normalt för ett loppisbord i Vasa, det brukar röra sig mellan 20 och 25 euro för en vecka. Gå in här om du vill veta mera om loppisen.
 
Håller tummarna att det går bra för loppisen, men tyvärr tror jag inte att den kommer att ingå i min vanliga loppisrunda, blir nog ett loppis jag kommer att besöka då och då. 
 
Jag kom dock inte ut tomhänt, vad jag köpte får du se imorgon.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag läste om loppiset i morse, och ska nog se till att besöka det någon gång framöver. Fast som bilburen med barn är det ju lite så att centrumloppisar lätt faller bort då de är lite besvärligare att ta sig till... Tycker dock väldigt mycket om markisen över ingången!

2016-01-04 @ 20:14:26
URL: http://kvarnbacksvillan.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0