Filmer jag vill se i år

Det ser ut att bli ett spännande film år. I mars kommer den efterlängtade tredje delen av "The Divergent", Allegiant, den måste jag helt klart se på bio.
 
 
Det kan också hända att jag "måste" fara och se nyaste Star Wars filmen på bio, här i huset är det i alla fall en av oss som skulle vilja se den. Jag har faktiskt inte sett en enda Star Wars film förut, bara några korta snuttar.
 
I sommar vill jag se "Independence Day:Reaurgence". Ska bli intressant att se om den är lika bra som ettan som kom för 20 år sedan.
 
 
 
Ännu en Scifi film som ser intressant ut är, "400 days". Ingen aning om den kommer på bio här, men den ska jag nog se på ett eller annat sätt i år. En film i min smak.
 
 
 
Komedier vill jag ju också se, "Dirty Grandpa" ser ut att vara en underhållande film.
 
 
 
I höst kommer dessutom en ny Bridget Jones film, "Bridget Jones Baby". Säkert kommer det också en hel del andra filmer som jag inte har räknat upp här, får väl bara vänta och se vad året har att erbjuda i film väg.
 
Vilken film vill du se i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0