Ett nytt år har börjat

Söndag idag, men känns som måndag, eller ja, inte som söndag i alla fall. Har jobbat natt inatt. Nyårsafton var ju som sagt jätte rolig, men natten till nyårsdagen började Johnny spy, så nu "väntar" jag på att det ska bli min tur. Men håller tummarna att jag slipper få eländet. De senaste dagarna har vi bara tagit det lugnt och sett på tv, knappt varit utanför dörren. Skönt att bara slappa, men idag vill jag nog göra något annat än se på tv. Kanske en loppisrunda...vi får se. Via butiken måste vi åtminstone.
 
Året kunde kanske ha börjat lite bättre, men vi tar nya tag. Har ju fått vila åtminstone. Imorgon har jag också natt, men sedan väntar ledigt resten av veckan. Vad ska jag hitta på då? Städa ut julen kanske, får se om "andan faller på". Imorgon öppnar dessutom ett nytt loppis i stan, blir säkert ett besök dit då. 
 
 
Föresten, det har ju öppnat ett nygammalt loppis i Seinäjoki nu i helgen också, någon dag borde jag nog åka dit. Kanske nu kommande vecka då jag är ledig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter inte så trevligt me spyase.idag har ja lagat bort tomtar å annat jul,bara ljusstakarna i fönstret.vi går mot våren

Svar: Nej, e inte så trevligt nej. Brukar inte ha så bråttom med att städa bort julen, senast tjugondag knut :)
Caroline

2016-01-03 @ 14:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0