90-tals musik

Visst har jag ganska bred musiksmak, men kommer nog aldrig att ändra mig då det gäller 90-tals eurodance och techno, det är fortsättningsvis min favoritmusik. Minns ännu då jag satt framför radion och spelade in min första kassett med eurodance 1993 då jag var 9 år. Har kvar kassetten ännu. 
 
På fredagar och lördagar mellan klockan 19 och 21 lyssnar jag ofta på Radioseven, då spelas de bästa låtarna från 90- talet fram till 2005. Gårdagen var inget undantag. Bl.a. de här låtarna fick mig att nästan hoppa upp i soffan och dansa.
 
 
 
 
Längesedan man hörde på de här låtarna. Blev på riktigt bra humör. Nya låtar tröttnar jag ofta på men de "gamla godingarna" håller i åratal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0