Fullt upp

Då var tre morgonturer på jobbet avklarade. Tycker att jag inte hinner göra någonting alls här hemma då jag jobbar så. Men det beror ju nog på det att jag oftast kommer hem först efter klockan 18, sen mat och sen orkar jag inte göra något annat än slappa i soffan. Blir samma program ikväll. Var gott med köttsoppa, men tror nog jag måste gräva i kylskåpet efter något mer att äta, är så hungrig! Åt bara en liten snabb lunch mitt på dagen så inte undra på att det kurrar i magen. Dessutom blev det gym i 1,5 timme efter jobbet. Ska faktiskt bli skönt med nattjobb imorgon.
 
 
Igår började många nya serier på tv, bl.a. Parneviks och Ung och Bortskämd. Hann inte se på alla program igår kväll så ska bli roligt att se resten ikväll. Givetvis måste jag ju se på Farmen också, spännande, spännande. 
 
Nej nu mot kylskåpet! Sedan blir det nog ett avkopplande fotbad, kan behövas en dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0