Firat mamma igen och en ny bil

Idag var jag till Västervik och hjälpte mamma. Sammanlagt blev vi 13 personer runt matborden. Maten var god, som alltid. Hon bjöd både på kött och fisk. Till efterrätt blev det tårta och kaffe.
 
 
Hann också vara och tömma loppisbordet. Fick inte sålt så mycket idag, men lite grann. Är nog ganska nöjd ändå. Fick en slant till resekassan. 
 
Då jag kom hem blev det lite snöarbete. Johnnys pappa hade plogat vägen samt en del av gården. Jag skottade resten av gården. Skönt med lite frisk luft!
 
Lite senare kom Johnny hem, han hade tydligen varit till Seinäjoki och köpt en ny bil! Jag vill också ha...Problemet är bara det att det inte finns några "nyare" bilar jag vill ha. Nå, behöver ingen ny bil idag.
 
Nu blir det myskväll framför tv:n och någon bra film.

Kommentarer
Postat av: Linda

en Volvo? 😊

Svar: Va tror du :) En ny Kia såklart :)
Caroline

2016-02-13 @ 21:14:40
Postat av: Linda

Äsch då... Om d sku ha helst vari en volvo så sku e bara ha vari vovven som saknas 😉😃

2016-02-13 @ 21:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0