Årets sommarmugg

För flera månader sedan skymtade sommarens muminmugg i flödet på Facebook, men först för en tid sedan kom nyheten ut till allmännheten. Sommarens muminmugg, eller sommarmuggen, är riktigt fin tycker jag. Snörkfröken och Mymlan som plockar blommor. De senaste fyra åren har sommarmuggarna gått i blått och gult, inte riktigt mina favoritfärger. I alla fall inte det gula. Årets mugg faller mig mycket mera i smaken än de tidigare sommarmuggarna. 
 
Bilder härifrån.
 
Det kommer också en tallrik med samma motiv, men någon skål har jag inte sett skymten av, kanske det inte kommer någon? Nåja, jag behöver ingen skål, men tallriken ska jag nog ha. Tycker man har mera nytta av en tallrik än av en skål. 
 
Vad tycker ni om årets sommarmugg?

Kommentarer
Postat av: Siw Westling

Hej! Hittade inget namn på dig men det går kanske bra ändå. Jag vet nu inte om man kan köpa en muminmugg av dig. Du kanske inte säljer? Den muminmugg jag funderar på är den som heter nåt med "Midsommar". Kan jag köpa en sådan? Med vänlig hälsning Siw Westling

Svar: Hej! Tyvärr har jag inga muggar till salu. Hoppas du får tag på den ändå! ☺
Caroline

2019-04-15 @ 04:26:26
Postat av: Siw Westling

Kom på en sak precis nu. Behöver ni en begagnad spjälsäng, så har jag en efter min dotter, som nu är 48 år. Den står på min vind till ingen nytta. Hör av er om ni är intresserade. Men det kan ju bli svårt då jag inte vet var ni bor. Siw

Svar: Tack för erbjudandet men vi har redan en spjälsäng ☺.
Caroline

2019-04-15 @ 04:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0