Lördagens planer

Här om dagen fick jag äntligen se solen, men det varade bara för en kort stund. Ögonblicket hann jag dock föreviga.
 
 
För en stund sedan då jag tittade ut såg det ut så här:
 
 
Nu har snöandet lugnat i sig lite grann. Det är dags att åka på julmarknad igen. Denna gång till Botniahallen. Får se om jag köper något, tror nästan inte det, men man vet ju aldrig. Tycker om att gå omkring och se på fina saker, men oftast behöver man ju inget. Det samma gäller ätbara saker, kan ju baka en kaka själv om jag så vill. Sedan blir det en sväng till stan. Borde hitta en klänning, men har inga höga förväntningar, ni som känner mig vet ju "hur lätt" (snarare svårt) det är för mig att hitta en. Alltid hittar jag något fel. Får väl nog åka på självständighetsfest (dock inte till slottet) iklädd svarta byxor och någon tunika. 
 
Ska bli skönt med en ledig helg då vi inte har så många planer. Hoppas ni alla får en fin lördag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0