Inte en sådan självständighetsdag som jag tänkt mig

Idag firar vi självständighetsdag. Firandet började ju redan igår kväll då vi var på självständighetsfest från jobbet, det var riktigt trevligt. Lite senare på kvällen då jag kom hem började jag må dåligt. Låg och vred mig och vände mig i sängen. Halv fyra kom den första uppkastningen. Usch och blä! Nu på eftermiddagen är läget kanske lite lite bättre, men orkar knappt stiga upp ur soffan, så svag är jag. Feber har jag också. Det var inte så här jag hade tänkt fira självständighetsdagen. Jag skulle ju på kvinnornas julmässa samt på jobb, men icke. 
 
 
Lite jaffa och blåbärssaft har jag fått i mig, något annat vill jag inte ha heller. Det blir nog att fortsätta firandet från soffan och hoppas på en bättre dag imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0