Blommor i varje hörn

Även i år har några julblommor fått komma in i huset. Ingen jul utan julblommor som hyacinter och amaryllis. En julros köpte jag också, får se hur länge den överlever, brukar vara expert på att få den att torka bort. Det där med vattnandet är inte min starka sida. Håller tummarna för att den håller fram till jul.
 
 
Tyvärr blev det lite mörka bilder, men kan inte göra så mycket åt den saken då det är mörkt hela tiden då jag är hemma. Förstås skiner ju solen nu idag, men bilderna tog jag igår. Märkvärdigare än så här blev det inte i år, några blommor, krukor och mossa, färdigt!
 
Efter natt´jobb och frissa blir det nu några timmar på soffan. Hade nog egentligen tänkt åka till gymmet och göra lite andra ärenden, men orkade inte. Ska bli gott med julmiddag på jobbet ikväll.
 

Kommentarer
Postat av: Anita

Så fint :D

Svar: Tack! 😊
Caroline

2016-12-01 @ 13:55:50
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0