Fredagskvällen på Lillö

Ni kommer att få se en hel del bilder från Lillö nu de närmaste dagarna, det är bara att gilla läget, hehe. Känns som om vi först nu har kommit igång med båtsäsongen på riktigt, nu då säsongen snart är över. Det är som vanligt. Hinner inte med något mitt i sommaren, först då hösten närmar sig kommer vi igång. Eller rättare sagt, vi hinner ta det lugnt och bara njuta.
 
På fredagen var vi samt Johnnys föräldrar bjudna till Lillö. Mamma hade lagat goda pajer och till det en smaskig sallad. Vi hade tur med vädret och kunde sitta ute och äta. Det blev dock snabbt kallare då solen försvann.
 
 
Då vi ätit färdigt hoppade vi i båten och for iväg på en tur. Måste passa på innan regnet kom.
 
 
Gårdagskvällen spenderades...såklart också på LILLÖ. Villaavslutningen till ära. Annars så jobbar jag faktiskt hela helgen. Morgontur både lördag och söndag, måste ju jobba lite efter 3 lediga helger, hehe. Kommande vecka jobbar jag bara två nätter så har en hel del ledig tid. Tyvärr börjar jag känna mig lite förkyld, men har tänkt att jag ska höstpynta lite, kanske flytta runt lite saker och ändra om lite, vi får se vad det blir till och om förkylningen blir värre eller inte. 
 
Hoppas ni alla får en fin söndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0