Auktion och loppis i Pörtom 6.8.2016

Igår blev det tidig väckning fastän jag hade en ledig lördag. Klockan nio var mamma och pappa här, sedan åkte vi iväg till Pörtom där det ordnades auktion. 
 
 
Där fanns det saker, MYCKET saker. Lådor på lådor med porslin och diverse. Bra porslin dessutom, mycket arabia. Jag såg en arabia tallrik av sorten som jag samlar på, men så mycket annat som jag "behövde" fanns inte. Det kom några regndroppar, men annars var det uppehållsväder. Ingen av oss ropade in något och efter någon timme hade vi fått nog. Det gick så trögt framåt. Vi fortsatte med att besöka några ställen på Vasavägens loppisrace. 
 
 
Vi var inte till så många loppisställen, kanske fyra, fem stycken, men jag hittade en tröja för två euro så jag blev nöjd. En riktigt bra auktions och loppisdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0