26.8 - en tillbakablick genom åren

Ibland fastnar jag i fotoarkivet, är så roligt att titta igenom gamla foton och minnas. Vad hände 26.8 ifjol, eller kanske för tre år sedan. Måste bara ta mig en titt. 
 
För hela 10 år sedan firade vi villaavslutning på Lillö denna dag. Det var tydligen en varm dag. Tänk vad tio år kan gå snabbt. Molly fick också vara med.
 
 
26.8.2007 var vi samt Johnnys föräldrar till Lillö och plockade havtornsbär. Faktiskt flera år sedan jag plockat havtorn på Lillö.
 
 
2009 hände det en hel del denna dag.  Då hade vi nyligen köpt huset och det såg minst sagt lite annorlunda ut både här inne, ute på gården samt inne i föjset.
 
 
26.8.2011 bakade jag tydligen en paj och tände några ljus.
 
 
26.8.2013 gjorde vi havtornssaft på Målarbackan.
 
 
För två år sedan gick jag tydligen en fotorunda både inne och ute. 
 
 
Ifjol målade vi huset just den här dagen.
 
 
Idag blev det en cykelrunda medan jag hade bilen på service, sedan for vi till Lillö på kvällen tillsammans med Johnnys föräldrar. Blev också en runda med båten, men mer om denna dag i ett annat inlägg,
 
 
Minst sagt händelserika år. Ingen dag sig lik, även om vi spenderat många av dagarna på Lillö.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0