Sommarens planer

Sommaren är kort, så är det bara. Som vanligt har jag en hel hög med planer, en del blir av, andra inte. Här är några saker jag skulle vilja hinna med i sommar.
 
Njuta av häggens doft.
 
Åka på gårdsloppis och loppisrace.
 
Njuta av blomsterprakten.
 
Njuta av ljumma sommarkvällar på terrassen. Se så många filmer jag bara hinner.
 
Åka ut med båten på spännande utfärder.
 
Ta mig en cykeltur.
 
Tillbringa många lata dagar på Lillö.
 
Tro det eller ej. Jag tycker det är roligt att rensa ogräs. Dock i lagom mängd.
 
Resa över till Sverige.
 
Tälta, tälta, tälta!
 
Fira midsommar tillsammans med goda vänner.
 
Hoppas på varma sommardagar. 36 grader var kanske lite väl extremt, men 30 grader tackar jag inte nej till.
 
Äta glass med färska jordgubbar.
 
Njuta av livet.
 
Åka på bröllop.
 
Åka på auktioner.
 
Åka på sommarteater.
 
Plocka bär och svamp.
 
Åka på Juthbaka marknaden.
 
Fira villaavslutning och äta kräftor.
 
Detta, och säkert en hel del annat vill jag hinna med. I år har jag semester i juni, har haft bra semesterväder nu i tre års tid, håller tummarna för att turen håller i sig. Bara 1 ½ månad kvar, nedräkningen kan börja.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Gratulerar för juni månaden!!! 😬den föll detta år på mig oxå, argh, don't like it😁😒😤

Svar: Nå ja, helt ok e de nog att ha juni. Känns nästan bättre än att ha semestern in i september som jag hade förra året :) He blir no bra ska du se! ;)
Caroline

2016-04-16 @ 12:57:14
Postat av: Anonym

OjOj vilka planer .det blir en sommar med fart på

Svar: Nå ja :) De blir väl som vanligt, fullt upp hela tiden så man hinner med allt. Får ju ta det lugnt sen i vinter :).
Caroline

2016-04-16 @ 16:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0