Inget missförstånd och ogräsblommor

Igår efter jobbet hade jag lite tid på mig före jag skulle vara hos massören, så gick in till Gw galleria. Köpte lite underkläder och något annat smått och gott. Åkte iväg till massören, men ingen massör dök upp. Jag började fundera om det var jag som hade missförstått tiden, hade jag haft tid igår, eller var det imorgon? Ingen svarade heller då jag försökte ringa. Hade det hänt något? Väntade i alla fall över 15 minuter innan jag for därifrån. Lite senare på kvällen ringde massören och ursäktade sig, hon hade haft en rutinkontroll på sjukhuset, men efteråt hade hon inte varit i skick att åka därifrån direkt så därför hade hon inte dykt upp. Vilken lättnad, var alltså inte jag som missat tiden, lite fundersam blev jag ju. 
 
 
Konstaterade att de här "vårblommorna" har börjat blomma intill uthusväggen. Tycker de är så fina fastän de nog är något ogräs. Idag utlovar Vasabladet hela 16 grader! Det låter bra. Hoppas prognosen håller i sig inför helgen också. Idag blir det ett besök till frissan. Sedan fick jag en ny tid till massören. Annars har jag en ledig dag. Nu är det dock dags att surfa in på Stockmanns hemsida och se om jag får tag i någon mumin kanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0