En lat eftermiddag

Idag har det varit lite omväxlande väder. Imorse då jag tittade ut var det fruset på bilrutorna. På förmiddagen då jag for hemifrån var det ännu inte så varmt. Då jag kom hem på eftermiddagen ösregnade det. Lite senare sken solen för fullt och det var riktigt varmt, ca 15 grader och varmare i solen. Satte mig ner och solade en stund. Jag behövde inte vänta så länge innan jag fick sällskap.
 
 
Molly låg också och solade en stund i "blomkorgen" nedanför föjsfönstret. Tyvärr fick jag inte med det på bild, hon var för snabb att flytta på sig då jag sprang in efter kameran. 
 
Tack för värmen om än den inte varade så länge. Nu önskar jag mig fler varma dagar då man kan sitta barbent och sola.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0