Höst stilleben

Fortsättningsvis är det små flaskor och lådor som gäller här i huset. Det har stått stilla på inredningsfronten en längre tid, men nu kände jag för ett nytt stilleben. Gick ut och plockade några utblommade blommor och så var den saken klar. 
 
 
Det finns mycket jag skulle vilja förändra, måla och göra om. Men det stannar vid tanken. Inspiration finns ej. Till exempel skulle jag vilja måla tvbordet vitt (är träfärgat/gult nu). Köksbordet är inte så fint det heller. Men allt har sin tid. Det är ju bara småsaker egentligen. 
 
Sofföverdragen borde verkligen få se lite vatten, ja de är nästan äckliga. Syns nog att den bästa matplatsen är i sofforna. Ingen ordning här i huset. Men har man ett matbord fullt med andra saker så ryms man inte att äta där (skyller på det). 
 
Funderar också på om jag ska göra några höstplanteringar utomhus, men tror nästan att de blommor som blommar får blomma tills frosten tar dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0