Det blev ingen skål

Det var en muminskål som jag talade om i förra inlägget. En salladsskål närmare bestämt. Gladeligen gick jag in på mejlen och där hittade jag följande mejl från företaget jag beställt skålen ifrån:
 
"Det har blivit fel i din beställning. Tyvärr finns dessa skålar inte mer och skålen borde inte kunnat köpas. Vi ska se om det är en bugg som gjort att den ändå gått igenom. Jag makulerar därför denna order och pengarna du betalt sätts åter till ditt konto."
 
Bild: room21.fi
 
Åh vad störande! Jag som verkligen ville ha skålen. Den finns ju inte att köpas i butikerna mera, den slutade säljas 2013, så var nog lite fundersam över att man faktiskt kunde beställa skålen ännu. Men som sagt, man kunde ju inte det nu då i alla fall. 
 
Idag kröp det ner en sån här mugg i köpkärran. Inte lika bra som skålen, men något måste jag ju trösta mig med.
 
 
Nu har jag inte tänkt göra så mycket mera idag, sov bara 3 timmar på jobbet inatt så jag får nog ta det lugnt resten av dagen. Ser framemot en ledig dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0