Saintpaulia

Igår var mamma och pappa hit på sjukbesök, fick en fin Saintpaulia (stavning?). Får nu bara se hur länge jag lyckas hålla liv i den. Antingen brukar de torka bort eller så övervattnar jag dem. 
 
Idag känns det kanske lite bättre. Men ska inte överdriva. Hostar fortfarande så jag tror lungorna ska komma upp ibland. Förstår inte varifrån allt slem kommer? Blir nog en "ta det lugnt dag" idag också.
 
 
Fick äntligen bokat tid till frissan, såg i kalendern att jag klippte håret senast i februari...börjar nog bli dags nu då. Ska bli skönt att få uppfräschat ögonbrynen också, de blir inte bra då jag försöker plocka själv.
 
Så mycket annat har jag inte att komma med idag. Hoppas ni som läser detta slipper förkylningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0