Muminburk och dekorationsträd

Överlevde natten på jobbet. Trodde jag skulle hosta mig igenom natten, men det var ganska lugnt. Otroligt trött är jag ändå. Är nog förkylningen som gör att jag är så här trött. Efter jobbet blev det en tur till matbutiken. Måste köpa den nya röda muminkexburken. Har sett på den länge, idag kunde jag inte hålla mig längre. Vem vet, snart är de kanske slut i hyllorna.
 
 
Nu har jag alla tre, den blåa, gula och den röda. Tycker de är så fina!
 
Såg också att de hade mumin väggplattor på rea. Visst är de fina, men var skulle man lägga dem? Ganska dyra är de också, men som sagt, de var på 30 % rea nu så passa på om du samlar på dem eller har tänkt börja samla på dem. 
 
 
Det var muminmamma och muminpappa plattorna som var nedsatta (de första i serien). Dessa två plattor slutar tillverkas i slutet av 2015. Totalt ges 13 plattor ut, de säljs mellan 2014 och 2017. Nya plattor lanseras en gång i halvåret i totalt fem omgångar. De bildar tillsammans ett dekorationsträd som kan hängas på väggen.
 
 Bild härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0