Lite ljusare

Som sagt, har inte varit till frissan sedan i februari. Jag har heller inte färgat håret på evigheter (minns ej när jag senast färgade det, förra året?). Köpte ju en förpackning med hårfärg i Tyskland, igår kom den till användning. Det blev samma blonda nyans som förut. Skulle kanske nog vilja ha en lite kallare nyans, men vill inte bli vit/grå hårig heller, så denna får duga. Färgen är kanske inte jämn, men brukar säga att jag har medfödda slingor. Dessutom kan man ju se ut hur som helst i håret nuförtiden, skulle det mot förmodan ha blivit grönt så skulle det också ha varit modernt...inte för att jag vill ha grönt hår.
 
 
Det är kanske skonsammare för håret att färga hos en frisör, men mest skonsamt är förstås att inte färga håret alls. Så långt har jag inte kommit ännu. Jag har färgat håret själv sedan jag var 12 år, så har svårt att sluta. Ibland kan det gå långa tider, till och med år då jag inte färgar håret, men sedan kommer jag alltid till en tidpunkt då jag vill färga håret igen. Har testat att färga hos frisör, men det är inte värt det, 3,90€ kostade den här färgningen mig.
 
Jag är nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0