Granris och frisk luft

Börjar nog kännas att jag inte har varit till gymmet på två veckor, vet inte när jag har haft så långt uppehåll senast, inte ens i somras. Förkylningen har blivit bättre, sakta men säkert, men fortfarande har jag snuva och hosta. Känner mig inte i skick att fara till gymmet ännu. 
 
Idag tog jag tillfället i akt och gick ut och fick lite frisk luft. Tänkte ta en promenad men blåsten avskräckte mig. Istället röjde jag undan kvistar från gården, tog bort torkade blommor och var till skogen efter granris. Riset lade jag sedan över rosorna så de inte ska frysa i vinter. 
 
 
Molly och Whiskas var också ute och hjälpte till.
 
 
Var skönt att få känna lite sol i ansiktet.
 
 
En skön tisdag i oktober.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0