Gårdagen och söndagsfunderingar

Igår efter jobbet blev det pizza vid Tesses Café, Johnnys föräldrar och Tommy kom också med. Var riktigt gott och mätt blev jag denna gång!
 
 
Solen skiner och jag har en nästan ledig dag framför mig, i alla fall fram till klockan 18. Idag blev det sovmorgon, skönt att sitta och njuta länge av frukosten. Annars händer det inte så mycket här hemma. Inga projekt pågång. Två fönster fick jag tvättat här för några veckor sedan, men det stannade vid två. Har ännu inte fått upp några gardiner i det ena fönstret, får se om det lämnar utan hela vintern, hehe. Så lat är jag just nu. Hittar alltid på något roligare att göra...som att springa runt med kameran...
 
 
Ett projekt borde jag påbörja i något skede, det har att göra med julklappar. Har tänkt börja på med det i princip hela året, men nu börjar det nästan bli bråttom. Till jul ska det vara färdigt åtminstone. 
 
Kommande vecka jobbar jag flera morgonturer, glad för det. Sedan blir det ledig helg och en tripp till Umeå. Jag kan sitta timtals och planera kommande resor, kanske jag borde utbilda mig till reseguide...eller så inte. Nåja, jag vet redan hur vi ska spendera de få timmarna vi har på oss iland, nästan så jag redan vet vad jag ska köpa också. Lite stress kan jag ändå känna av, varför kan inte båten vara lite längre iland?
 
På tal om resor så har vi ännu inte bestämt oss för om det blir Tallinn eller Stockholm närmare jul, men i detta skede lutar det åt Tallinn.

Kommentarer
Postat av: a n n i k a

Gott med pizza!

Svar: Javisst e det de! :)
Caroline

2015-10-11 @ 13:51:51
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0