Galan och den kommande helgen

Inom den finlandssvenska bloggvärlden talas det för tillfället mycket om Bloggalan som går av stapeln i Vasa i slutet på November. Jag är faktiskt inte så insatt i ämnet, men visst är det roligt då det ordnas något här i Österbotten. På ett sätt skulle det vara roligt att gå på galan och på ett sätt inte. Tror det senare väger tyngre. Jag tycker ju inte om att klä upp mig, inte alls faktiskt. Gala klädsel är inte riktigt jag, och långklänning, nej tack. Kanske man inte måste ha långklänning, vet faktiskt inte, men det är nog inget för mig. Fastän en gratis goodiebag låter lockande, hehe. Hoppas ändå att ni som går på Galan får en rolig kväll!
 
Gå in här om ni vill läsa mera om Galan 2015.
 
På tal om något helt annat...DET ÄR FREDAG idag! Som jag har väntat. Jobb åtta timmar och sen ledig helg. Att det dessutom blir en tripp till Umeå i helgen gör helgen bara ännu roligare. Måste komma ihåg att printa ut alla handelslistor, adresser och liknande. Många har kanske såna saker på mobilen men jag, nej jag måste ha allting till pappers. 
 
Senast jag åkte över till Umeå, i maj 2014.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0