Första frosten

Nu är kölden här. Natten till igår var kall. -5,1 grader visade termometern då jag steg upp på morgonen, men hann bli -4,8 innan jag fick fram kameran. Första frosten för i år. Natten till idag var ännu kallare, mätaren visade något på minus 6, brr vad kallt.
 
 
Jobbade morgonskift igår. Sedan blev det gymmet. Ser ut att bli en bra gymvecka, hittills i alla fall. Blev gym på måndagen också, dessutom blir det nog gym idag samt på torsdag också. 
 
 
Igår kväll var jag på babysim. Det var Isac och Felicia som ville ha mig med. Ja de hade nog sin mamma med också. Det var tredje gången jag var med, senast i våras, så det var inget nytt. Riktigt roligt var det. 
 
Denna dag börjar med personalmöte och slutar med nattjobb. Får se vad jag hittar på där emellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0